Thursday, November 29, 2007

KAFA PO KAFA

-----Original Message-----
From: Zoran

KAFA PO KAFA

Dosao Lala kod Doktora:
--Doktore, pomagaj, juce se vracam iz njive, a moja Sosa sa Pajom na
gomili usred nase avlije. Ja pobesnim, uzmem pistolj da ubijem Sosu, a
ona zakuka:

--Ne, Lalo, naopako, tebe ce u zatvor, mene u grob, a Paja ce naci
drugu svalerku. Nego da vam ja lepo skuvam kaficu, lepo prodivanite,
pomirite se i sve ce se srediti.

Ja tako i uradim, popijemo kaficu, pomorimo se, a oni obeceadu da vise
to nece raditi.

Doktor se smeje:
--Dobro Lalo, sve je znaci u redu.

--Nikako, doktore -- samo sto ne zaplace Lala, -- juce se opet vracam,
a moja Sosa opet s onim istim Pajom na gomili. Ja poludim, dovatim
pistolj da ubijem Paju, a Sosa opet Zakuka:

--Ne Lalo, naopako. Paja ce u grob, ti u zatvor, sa kim cu se ja
voleti, nego da vam skuvam kaficu, prodivanite, pomirite se i bice sve
u redu.

Popijemo mi kaficu, pomirimo se, a oni obedacu da to vise nece raditi.

Doktor ga gleda upitno i kaze:
--Sada je valjda sve u redu?
--NIje Doktore -- zakuka Lala, -- danaske se vracma sa
pijace a oni opet na gomili. Izvadim je pistolj,
milsim, glupo je da ubijem Paju, glupo je da ubijem
Sosu, daklem, sebe cu ubiti. Prislonim pistolj na celo
a Sosa zakuka:
--Ne, crni Lalo, zar tako mlad u grob, nego da vam
skuvam kaficu . . .

Doktor sad vec izneviran, prekide ga:
--Ama, covece, kad je to vec takva kurvestija, idi kod
advokata, pisi tuzbu za razvod, zasto si dosao kod meme?

Lala ga gleda zaprepasceno:
--Ta doktore, dos'o sam da te pitam, hoce li mi tol'ke kafe skoditi?


No comments:

zzgluposti