Friday, November 09, 2007

Evergreeni: o Muji i Fati

________________________________

From: ksenija


Mujo se zali Hasi:

- A jest zajebano ovo pomicanje satova!
- Pa zasto, Mujo?

- Umjesto u krevetu, jutros mi se digao u tramvaju!


Kaze Mujo Fati:

- Ako pogodis odgovor na zagonetku, bit ce seksa veceras, a ako ne, nista
do daljnjeg! Sto je to malo cupavo, bijelo, ima cetiri noge, dugacak rep i
voli mlijeko?

Fata:

- Krokodi!
A Mujo ce:

- Dovraga, Fato, uvijek pogodis!


Razgovaraju Mujo i Japanac.
- Meni je na prvom mjestu Japan, pa posao, a na trecem obitelj - kaze
Japanac.
A Mujo ce njemu:

- A meni obratno! Na prvom mjestu obitelj, pa posao, pa Japan...

Mujo Fati salje poruku:

- Sto je to u tvojim venama sto me tjera tudim zenama?
A Fata odgovori:

- Isto sto i u tvojim mudima sto me tjera drugim ljudima.

Citao Mujo o oralnom seksu pa predlozi Fati da isprobaju, ali ona ne zna
sto je to.
Kaze joj Mujo:

- Nista lakse, ljubis me tamo gdje pisam.
- Mujo, moram li i plocice?


Cita Mujo oglas u novinama:

- Policija trazi muskarca izmedu 20 i 30 godina, jaceg stasa, procelavog,
koji nocu hoda po parku i siluje zene.
- Da... i?
- Razmisljam... da li da se javim?!? Mogla bi biti dobra placa!?!...


Jedu Mujo i Fata skampe. Ona se poprska po haljini:

- Joj, izgledam ko svinja!
A Mujo ce:

- A jos si se i poflekala!

-----------------------------------------

No comments:

zzgluposti