Wednesday, November 14, 2007

Vic - muz pise zeni

Muz pise zeni

Jedan je bracni par odlucio provesti praznike na Karibima, u istom hotelu gdje su proveli medeni mjesec 20 godina ranije.
Medutim, zbog poslovnih obaveza žena nije mogla otputovati zajedno sa
suprugom, vec su se dogovorili da ce on krenuti, a ona doci par dana kasnije. Kad je on stigao i smjestio se, vidio je da ima pristup na Internet. Odlucio je ženi poslati e-mail... ali fulao je adresu, i ne primjetivši, poslao je mail na tudu adresu...
Taj e-mail primila je jedna udovica koja se upravo vratila sa muževog
sprovoda. Nedugo zatim njezin je sin ušao u sobu i zatekao majku u nesvijesti ispred kompjutera! Iznenaden, pogledao je u ekran i procitao mail koji je majka bila upravo
citala:

"Draga ženo: sretno sam stigao! Put je bio ugodan.

Vjerojatno se cudiš što ti se javljam preko maila, ali sad i ovdje imaju kompjutere i moguce je javiti se svojim najdražima.Cim sam stigao uvjerio sam se da je sve spremno i za tebe kada stigneš iduci petak. Jedva cekam da mi se pridružiš i da ce i tvoje putovanje biti ugodno kao i moje.
PS: nemoj nositi puno odjece jer je ovdje paklenski toplo, ok?"

No comments:

zzgluposti