Thursday, November 15, 2007

Witz



______________________________________________
From:   Srdjan



Vraca se porodica medveda iz setnje kuci.
Sedaju za sto da rucaju i tata medved kaze: Moj tanjir je prazan, neko je jeo iz njega!
Mali medved kaze: I moj tanjir je prazan, neko je jeo iz njega!
A mama medved kaze: Aj ne serite, jos vam nisam ni sipala!




Izbor zanimanja
Imala baba tri unuka i poslala ih u svet da izuče školu. Posle par godina, vraćaju se sva trojica kuci. Baba sva srećna, u oblacima, pita ih jednog po jednog...

-
Šta si ti Pero završio?

- Ja, baba, bogami, medicinu!

- Oooooo, blago babi, pa eto ko
će babu da leči, ko će o babi da brine kad ne bude dobro, moj će unuk lekove da daje i terapije da prepisuje, blago babi... A ti, Miko, šta si završio?

- Ja, bako, gra
đevinu!

- Eeeee, sre
ćna li je baba, te imam unuka da mi kuću gradi, blago meni, moj će unuk mene da skući, baštu da mi ogradi, sve da mi opravi, šta god babi treba, sunce babino! A ti, Lazo, šta si ti završio?

- Ja sam, bako, zavr
šio istoriju umetnosti.

- Eee... boli te kurac...!

No comments:

zzgluposti