Tuesday, February 12, 2008

narodnjaci

-----Original Message-----
From: Uros

> Najjaci stihovi turbo folka
>
>
>
> Ta tvoja mala erogena zona
>
> Tako je blizu mojih pantalona
>
> Juce bih rado posao za njom
>
> Al' ko jos to radi nedeljom?!?!?!
>
>
>
>
>
> Ja sam devojka ko voda iz bunara,
>
> sto me vise vuces to sam vise ladna...
>
>
>
>
>
> KO I SVAKA DRUGA ZENA I MOJA JE LJUBOMORNA
>
> KAD GOD KUCI KASNO DODJEM ZA SVADJU JE UVEK ORNA
>
> MISLI DA SAM S DRUGOM BIO UVEK VODIM BITKU LJUTU
>
> JEL OD MOJIH UVEK VIDI TUDJU DLAKU NA KAPUTU
>
> KAD ME KUCI PRATI ZVEZDA DANICA
>
> RODJENA MI KUCA DODJE KAO GRANICA
>
> A NA VRATIMA NAMRSTENI LIK
>
> TRAG OD TUDJIH ZENA TRAZI KAO CARINIK.
>
>
>
>
>
> Bluza krije slatke jabuke
>
> lepsa si od lutke barbike
>
> tako lepu tako mladu
>
> ama gricko bi te kao cokoladu
>
>
>
>
>
> Kocko secera ja moram da te liznem da te dodirnem ili cu da siznem.
>
>
>
>
>
> Hej nemacki policajci posaljite mojoj majci razglednicu ovog divnog
> grada
>
> Nek pomisli moja mati da je lepo da ne patim neka neka neka mi se nada.
>
>
>
>
>
> Sta je meni ostalo, oko moje, oko moje,
>
> kad ja jutrom iz navike kuvam kafu za nas dvoje?
>
>
>
>
>
> Vise kuce oraj
>
> pokraj kuce dud
>
> kad si mene ostavio
>
> mora da si lud.
>
>
>
>
>
> Moja mala smatra
>
> da je Kleopatra
>
> nema kraja mojoj sreci
>
> ja sam Ramzes Treci !
>
>
>
>
>
> ... poslacu joj SMS poruku zivota,
>
> opila me ljubav i njena lepota.
>
>
>
>
>
> ...na carsavu,na carsavu,
>
> dve-tri kapi krvi,
>
> to je dokaz dragi da si bio prvi
>
>
>
>
>
> ruzna, ruzna, ruzna si ko pas
>
> av, av
>
> al' i dalje vrela ljubav veze nas
>
>
>
>
>
> Ide voz, propali smo skroz.
>
> Zar si nas`o ljubav vrelu
>
> da mi nudis u tunelu?!
>
>
>
>
>
> Ej ti mala u minicu
>
> ja te cekam u kaficu!
>
>
>
>
>
> mini, mini, mini suknja
>
> lepo ti stoji
>
> nosi je stalno
>
> zima, leto, vruce, hladno,
>
> stoji ti maksimalno!
>
>
>
>
>
> Djugi, djugi, djugile,
>
> nema sa mnom cile-mile,
>
> nema sa mnom hopa-cupa
>
> nisam vise ni ja glupa!
>
>
>
>
>
> Ajde mala hodi vamo
>
> po zezanju da mu damo!
>
>
>
>
>
> Sta ce meni kola i kuca sa spratom,
>
> Kad ja volim jednog sa debelim vratom,
>
> Pa ga cesto molim kad radi masazu,
>
> uteraj mi, uteraj... kola u garazu
>
>
>
>
>
> mene cura moli
>
> da spavamo goli
>
> a ja necu
>
> bojim se ozepscu...
>
>
>
>
>
> Skidaj mala farmerice, dace lola para.
>
> Ako skines i gacice bice i dolara!
>
>
>
>
>
> ako imas cuku, ako imas herca
>
> pokloni mi bundu od nerca
>
> ako imas petlju, ako imas cuku
>
> dijamantski prsten stavi mi na ruku!
>
>
>
>
>
> Cuvam ovce i sedim u ladu
>
> i studiram kome da me dadu ,
>
> cuvam ovce, sve sam pogubila
>
> idem kuci pa bi se ubila .
>
>
>
>
>
> Stikle na noge, noge u kola i tetovaza na ledja gola.
>
> Ludila puno, malo sramote, volim te volim, skote zivote...
>
>
>
>
>
> aoj mala od pokojnog Vase,
>
> dodji 'vamo, zaklali smo prase
>
>
>
>
>
> Skini ruke s moga tela
>
> vidis da sam dobila
>
> kad dobijem krv ti pijem
>
> rado bih te ubila!
>
>
>
>
>
> Mlad sam momak velika je steta,
>
> Sto po mozgu rakija mi seta,
>
> Duni vetre malo preko jetre,
>
> Duni vetre malo preko jetre,
>
> Umrecu od bola,
>
> Umrecu od bola,
>
> Izgorelo sve od alkohola!
>
> Pio sam razne cajeve od nane,
>
> Ali nisam zalecio rane,
>
> Rakija se priblizila dusi,
>
> Crna mi se dzigerica susi!
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> * Pozdrav*
>
> _________________________________________
>
> 1
>
> * *
>
> *Vladimir Glišić*
>
> *odeljenje **za pravne, opšte i kadrovske poslove*
>
>
>
> Kneza Miloša 20, 11000 Beograd
>
> tel: (011) 3624-924
>
> e-mail: vladimir.glisic@nkosk.co.yu
>
> www.nkosk.co.yu <http://www.nkosk.co.yu>
>
>
>
> /_Odricanje od odgovornosti:_/
> /Ovaj dokument namenjen je samo licima kojima je upu//ć//en i za
> pozivanje na isti od strane bilo kog lica, neophodna je naknadna
> pismena potvrda njegovog sadržaja. Shodno tome,/*/ /**/Nacionalna
> korporacija za osiguranje stambenih kredita/*/ odri//č//e svaku
> odgovornost i ne prihvata bilo kakvu obavezu (uklju//č//uju//ć//i
> slu//č//aj nepažnje) za posledice koje može pretpeti bilo koje lice
> zbog/ /č//injenja ili ne//č//injenja na bazi takve informacije, pre
> nego što takva lica prime dodatnu pismenu potvrdu. Ukoliko ste greškom
> primili ovu elektronsku poruku, uništite i izbrišite istu sa vašeg
> ra//č//unara. Svako umnožavanje, širenje, kopiranje, obelodanjivanje,
> izmena, distribucija i/ili objavljivanje ove elektronske poruke je
> strogo zabranjeno.Sadržaj ove elektronske poruke ne predstavlja nužno
> stavove/*/ /**/Nacionalne korporacije za osiguranje stambenih
> kredita./*
>
>

No comments:

zzgluposti