Monday, February 04, 2008

Jebeni devizni racun!



---------- Forwarded message ----------
From: Olja




Ulazi Mujo u banku i sa vrata se pocne derati:
- "Jel' ovdje mogu otvoriti jebeni devizni racun!"  
   Sluzbenica sa saltera mu kaze:
- "Molim vas gospodine pazite kako se izrazavate, ovo je javna
ustanova i mi necemo trpjeti takvo ponasanje!"
  Mujo i dalje bahat te nastavi vikati:
- "Ma boli me kurac za javnu ustanovu, reci ti meni jel ja ovdje mogu
otvorit jebeni devizni racun!"  
   Sluzbenica sva pocrvenila pa mu ostrim glasom kaze:
- "Ako ne obratite paznju na nacin izrazavanja, ja cu pozvati
Upravitelja banke."
  - "Puca meni kara za nacin izrazavanja, jel ja ovde mogu da otvorim
jebeni devizni racun ili ne?!"  
   Sluzbenica ljutita ode i dovede upravitelja.
  Upravitelj pita Muju:
- "Oprostite gospodine kakve vi probleme stvarate?"  
   - "Ama", kaze Mujo: "osvojio sam trideset miliona Eura na lotu i doso
sam da pitam jel' ovdje mogu otvorit jebeni devizni racun."
   A na to ce upravnik pokazujuci na sluzbenicu:
- "Ma, jel ti ova glupa picka stvara probleme, matere ti?"


No comments:

zzgluposti