Tuesday, February 12, 2008

ima dobrih

-----Original Message-----
From: ksenija

Budi se dete ujutru i ode u kuhinju, a tamo nepoznati muskarac zaviruje u frizider.
- Zdravo, ti si novi baby sitter?
- Ne, ja sam novi mother fucker!

Sta urade nasi fudbaleri kad pobede Argentinu?
Ugase playstation!


Englez:- Moja je zena u krevetu kao lavica..
Francuz:- Moja je zena njezna kao leptir...
Mujo:- Ni moja ne lici na covjeka...

Pita učiteljica decu:
- "Deco, sta je to malo, crveno, skače po sumi?"
Deca bleje, razmisljaju, pa se posle nekog vremena javi maliCiga:
- "Mogu ja, učiteljice?"
A učiteljica će:
- "'Ajde, pokusaj."
- "Pa, ja mislim da je to zagonetka."

Kako se zove crnogorski projektil kratkog dometa?
K.A.M.E.N.

Zove plavusa jedan cacanski radio, na kojem je u toku besplatna zeljoteka.
- Dobro vece, ja bih htela pesmu "Čaki" od Cece.
- Zao nam je, ali stvarno nismo culi za tu pesmu. Mozete li nam otpevati refren_
- Ja te volim Čaki kad si u Parizu...

Baki stize paket od unuka iz vojske.
Otvara ona paket,kad unutra kasikara i cedulja na kojoj pise:
- Bako ako povuces ovu alkicu, dobicu tri dana odsustva!

Pitanje : Kako se na ruskom kaze vazelin?
Odgovor : Karamazov

Pita Mujo Hasu
- Je l' znas,Haso ,koje su danas najvece bolesti u svetu?
A Haso ce:
- Pojma nemam.
Kako ne znas, bolan, pa sida i pticiji grip.
-Vala bas me briga-kaze Haso, niti jebem, niti letim.

Naduvan kao zver, James Bond muva plavusu u baru...
Hi. I'm Bond. James Dean.

Krenula plavusa na pijacu da kupi krastavce. Prisla tezgi pa gleda, gleda...al' nikako da se odluci.
Prodavac kaze:
-Zato ne probate?Tako cete najbolje znati koja sorta vam se najvise svidja!
Na to ce plavusa:
-Hocu, probacu.Samo, gde vam je kabina?!

Imao Mujo proliv i otisao kod doktora po lek. Ovaj mu greskom propise tablete za smirenje . Posle dva dana sretne doktor Muju i pita kako mu je.
- Ma dobro mi je, serem i dalje, ali mi je svejedno.


Gleda Mujo Hasu kako je sav tuzan i pita ga:
- "Sta je bolan?"
A Haso kaze:
- "Kako sta je, dobio sam otkaz iz restorana."
- "Pa kako bolan?"
- "Pa dosla jedna amerikanka u restoran i kada je dosao trenutak za desert, amerikanka upita sta imamo, a ja lepo ponudio: "Would you like tufah'ju?"

No comments:

zzgluposti