Friday, February 08, 2008

Idemo se opuštat...

 


From: Dragutin
 

>
> Jednog dana dolazi Jenny iz skole kuci i vice s
> vrata: "Mama, mama!
> Danas smo ucili brojiti i sva djeca su znala brojiti samo do pet, a Ja
sam
> znala do 10! 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10!
> Vidis...!?"
> "Odlicno," rece na to majka. "Je li to zato sto sam plavusa, mama?"
> "Da, to je zato sto si plavusa"
> Iduceg dana, dotrci Jenny opet iz skole sva sretna i povice s vrata:
> "Mama, mama! Danas smo ucili slova i sva djeca su znala samo do slova
D a ja
> sam znala do G! A, B, C, D, E, F, G!
> Vidis...!?" "Odlicno," rece opet majka. "Je li to zato sto sam
plavusa,
> mama?"
> "Da, to je zato sto si plavusa, Jenny."
> Dan iza toga, eto opet Jenny iz skole kuci: "Mama, mama! Danas smo
Imali
> gimnastiku i na tusiranju sam vidjela da sve cure imaju ravna prsa, a
ja
> imam ovo!," povice ona, podigne majicu i pokaze solidnu cetvorku.
> "Odlicno," rece majka pomalo u neugodnosti. "Je li to zato sto sam
plavusa,
> mama?"
> "Ne, duso, to je zato sto ti je 24 !
>

No comments:

zzgluposti