Monday, February 25, 2008

za ljubitelje epske poezije i trenutnih dogadjanja



______________________________________________
From:   Robert


KOSOVSKA VECERA
Srbijom kru
ži epska pesma nepoznatog autora u kojoj su Koštunica, Tadić, Nikolić, Đelić i ostali smešteni za trpezu kosovske večere.
Picture (Metafile)
Zima stegla glas kosovskih ptica, pehar di
že Vojo Koštunica:
"Zdravo, bra
ćo i gospodo moja, zdravo, snage Kosovskoga boja.
Srbiju je opkolila zmija, ime joj Evropska unija.
Ovu
čašu ja podižem svijem, s vama mislim zmiju da ubijem."

Odgovara Boris Pivljanine:
"S tu
đe, Vojo, govoriš visine,
Lazareva stolica je moja,
Ja sam glava Kosovskoga boja.
Unija je, zna
š li, puna para,
Čujmo raport našeg Božidara,
Zavodnika bijeloga lica,
On je novi Milane Toplica,
Hara
č kupi bez sablje i noža,
On je srpski Bo
ža Derikoža.
Kad je nu
žda da se krupno laže,
Tu Jeremi
ć ima šta da kaže,
Mo
že zborit cio dan bijeli,
Da ga ni
šta ne bi razumjeli.''

Sko
či Božo, bi rek'o poleće,
Di
že čašu, al' je ispit neće:
"Boris care od srpskijeh glava,
Jedan vitez carstvo ne spasava,
Pa te molim, gospodara svoga,
Izbaci me iz boja ovoga,
Ja sam vitez za kupoprodaju
I da derem sirotinju raju.
Od Pariza pa do Amsterdama
Imam svojih deset apartmana,
Sa Unijom sklapam ugovore,
Propadnu
ću ako se obore.''

Progovori Jeremi
ću bane,
Novi srpski Kosan
čić Ivane:
"Car Borise i ti, Vojo kne
že,
Ne znam
šta je lakše, a šta teže,
Svoju ljubu nemam kad da ljubim,
Po svijetu skitam i dangubim,
Jednu pjesmu guslam u Parizu,
Sasvim drugu kad sam Moskvi blizu,
Varam Brisel, varam Kondolizu,
Da nekako izbjegnemo krizu.
U Evropu mi
želimo stići,
Bez Kosova ne smijemo i
ći.
Što nemamo nikome ne damo,
Samo tako, pa nek propadamo.
Ovo svuda besjedim i zborim,
Patriotski i mudro se borim,
Rog prodajem svakom za svije
ću,
Ne znam jadan
šta hoću, šta neću,
Al' boljega nemate od mene,
Kako god se sudbina okrene.
NATO vojska, Amerika silna,
Gromada je grdna i mobilna,
Da budemo njima saveznici,
Ili njima ljuti protivnici,
Ja sam za ta obadva rje
šenja,
Ako tre
ćeg i glupljega nema."

Knez Vojislav javi se ponovo:
"Svaka ti je ko crveno slovo,
Ni sam ne znam
šta si predložio,
Zato bih se sa tobom slo
žio.
Jeremi
ću, meni zvuči fino,
Da budemo ni voda ni vino,
Da budemo ni tamo ni amo,
Da ne damo ono
što nemamo."

Na to planu Tomo Nikoli
ću,
Cvili ljuto, a nije pri pi
ću:
"Vojislave, od Srbije kne
že,
Tvoja rije
č driješi i veže.
Ne zna
š kud će Boris sve da ode,
I
žednog te prevede pro vode.
Ne budite srpske izdajice,
Poslu
šajte sužnja iz tamnice,
Što prkosi nepravdi i vragu
U du
šmanskom zatvoru u Hagu.
Srbija je sada u prilici
Da udari sna
žno po gubici
Na
še stare srpske krvopije,
Svima redom da zavrne
šije.
Unija je gora od Murata,
Kad pomislim, groznica me hvata,
Na Uniju
Švaba i Hrvata,
Na britanske pederaste guze,
Na Vatikan i mrske Francuze.
Amerika i sve NATO trupe
Mogu da nas poljube u dupe.
Sav taj olo
š jošte od davnina,
Od zla oca i jo
š goreg sina,
Samo radi Srbima o glavi,
Prilika je da se zlo ustavi,
Da nam do
đe srpsko vaskrsenje
I sa ruskom bra
ćom sjedinjenje.
Slavni su
žanj traži iz tamnice
Da isto
čno širimo granice,
Od Jadrana pa sve do Japana,
Da Kozaci u Srbiju do
đu,
Da Srbija na
đe ruskog vođu,
Da nas brusi i da nas izbrusi,
Da budemo pravi mali Rusi,
Da punimo srpske kazamate,
Da psujemo papu i Hrvate,
Uvedemo prinudne radove
Za potrebe dr
žavne obnove,
Sirotinji dajemo bonove.
Postavi
ću bodljikave žice
Kod Merdara i kod Mitrovice,
A svi Srbi
što s Kosova dođu
Slobodno
će klicat Karadorđu.
Formira
ću izbjegličku vladu,
Izbjeglice zvati na paradu,
Hrani
ću ih mržnjom i kletvama,
U
čiti ih strašnim zakletvama,
Da Srbije nema bez Kosova,
Da je Prizren zemlja Du
šanova,
Da sanjaju mjesto svog ro
đenja,
Sve do smrti i oslobo
đenja."

Tada Boris prelomi poga
ču:
"Ti Kosovo daje
š na lomaču,
Ti ga brani
š da ga ne odbraniš,
A Srbiju zemlju da sahrani
š."

Planu Tomo u svome bijesu:
"Te rije
či za mene nijesu,
Bit ne mo
že jastreb kukavica,
Nit radikal postat izdajica.
Kosovo mi donosi pobjedu,
Ja
ću prste držati u medu,
Na svetoga Jovana uve
če,
Poliza
ćeš što mi danas reče,
Na
š je narod pravedni sudija,
Željan da se pljačka i ubija,
Siroma
šni mrzi bogatoga,
Nepismeni mrzi pismenoga,
Mrzi narod i zakon i popa,
Ba
š ga briga šta je to Evropa,
Briga narod za kosovske crkve,
Za De
čane i junake mrtve,
Ho
će narod da pokaže zube,
Zato moje slike oni ljube.
Ja sam sablja silnoga Milo
ša,
Protiv svjetskog i srpskog olo
ša,
Patriotska najprije
će ruka,
Udarit na Dra
škovica Vuka,
NATO lisca, usta
šu, špijuna,
Da na pamet ne padne mu buna.
Sa njime je i narkoman
Čeda,
Antisrpska protuva, bijeda.
Nenad
Čanak, Vesna i Nataša,
Zajedni
čka sramota su naša,
Mudroseri i peta kolona,
Du
šmanskoga sluge Vašingtona.
Sa ponosom, bra
ćo, kažem svima,
Milo mi je
što nijeste s njima.
Ne damo im Brisela da vide,
Sve Dra
šković pred njima da ide."

Ozari se bane Jeremi
ću:
"Hrabri Tomo i mudri plemi
ću,
Odlu
čnosti tvojoj se radujem,
Patriotski sna
žno zahvaljujem."

Ohrabri se od apsana ti
ću,
Silni junak Mla
đane Dinkiću:
"Novi vo
žde, Tomo Nikoliću,
Ja sam protiv, al' te podr
žavam,
Kao kurva ja se odr
žavam,
Nudim ti se za prvog vazala,
Mi
ško Delta naša je centrala."

Knez Vojislav obrve sastavi,
Ne
će da se rasprava nastavi:
"Jedva, bra
ćo, sada uspijevam
Da od sre
će snažno ne zapjevam,
Niko ne zna
šta smo odlučili,
Ni kud smo se no
ćas uputili,
Al' je sloga na
ša najvažnija,
Samo tako brani se Srbija."

Sabljom manu sluga Golubane,
Iz
čačanska Velja teretane:
"Ko
štunice, kneže i jarane,
Srpsku vojsku na Kosovo kre
ćeš,
Zar i mene ti povesti ne
ćeš,
Sa mnom ide vitezova trista,
Sa njima je i D
žo bagerista.
Dvije
žene negdje da se svade,
I one bi o
či da mi vade,
Da ne smjedoh na Kosovo i
ći,
Gdje i drugi srpski Obili
ći."

Skoci Boris, sredio ga brica,
U bratska se izljubi
še lica:
"Golubane,
čestiti viteže,
Komandante na
še putne mreže,
Niko tebe ne smije da ve
že,
Da ti bitku posmatra
š sa strane,
Jer si stvoren za mnoge megdane."

Malo zatim, u slavu Kosova,
Grunu pjesma srpskijeh popova:
"Nama, bra
ćo, nije nemoguće
Ustat protiv sile svemogu
će,
Jer nas vode ovakvi junaci,
Sjedinjeni partijski barjaci."


No comments:

zzgluposti